Och det är en rätt mysig luft ute ändå




Ingen träning idag nej. Var ju inga pass på friskis, och då säger vi fasiken alltså. Men ut och jogga blev det iallafall!

Jag och Hanna åkte in en sväng till stan idag och kikade, så nu har jag köpt block till skolan iallafall, även fast jag inte ville.. Sen har jag faktiskt läst lite, och sovit en skvätt (kan man säga så?). Hur som helst trodde jag att det skulle bli lite vin inne i stan fram mot natten men helt plötsligt blev det bestämt att alla skulle vara tröttare än någonsin och att vi skulle ladda för nästa helg istället, för då fyller Liiiiza 18 år! Party är för och efternamnet den helgen, och det kan vi ju behöva efter en jobbigt skolvecka som vi säkerligen kommer ha.

Nu ska jag tvinga pappa att köra till Statoil och hyra film!



/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0