Laura Ashley style

Ja här sitter jag klockan 13, vaken sedan klockan halv 10 faktiskt.
Men det är ändå rätt skönt att gå upp tidigt för jag har hunnit med en hel del, och dagen har ju bara börjat!
Detta har jag hunnit med:
Drog ut och sprang innan frukost, hujedamig vad skönt det var att komma igång lite igen.
Pratat med min bästavän Malin och planerat in min visit till hennes stuga på fredagkväll, myyys<3
Suttit ute i solen och druckit världens godaste smoothie gjord på banan,hallon,apelsin,krossade linfrön, yoghurt och lite honung, samtidigt som jag läste i H&Ms höstkatalog (illa att jag längtar ihjäl mig).
Dessutom åkte jag ner med mamma på affärn och köpte grillgrejer till middagen, länge sedan jag var hemma och åt med La family, så det blir gott!

Hanna ringde mig alldeles nyss och hon hämtar mig om ett par minuter då vi ska åka runt i alla inredningsbutiker som kommer i vår väg och bara drömma!  Vi alla vänenr vet att hon inom snart framtid kommer leva som riktigt vuxen och självständig, jag säger inte varför med jag säger Grattis!

Mamma och Pappa ska göra om sitt sovrum i slutet av augusti så då ska vi passa på med mitt med, båda rummen i Laura Ashley style har vi sagt, kommer bli fint. Ska nog måla om väggen i en glansigpärlig vit färg, eller om och om, jag har redan vitt eftersom jag aldrig kan bestämma mig haha, men hursomhelst kommer det bli finfint we think!


(Inte Laura Ashley design, men dock snarlikt och riktigt fint. Jag vill blanda antikdesign med nytt)

Jaja dags för lite mat och sen kila iväg till city!

/ Desirée
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0