Laddad till MAX!

Godmorgon, här är man inte uppe med tuppen men det är ju tur det. Jag behövde sömn, inför resan iallafall haha.
Igår åkte jag hanna och natta till Liza i Enköping, vi gick och fikade på ett jätte mysigt ställe och tog igen förlorad tid så att säga. Efter det blev jag avsläppt hemma hos kusin Linnea i Svartbäcken och åt mat och kollade på The Hangover, åh så härlig film! Man blir nästan lite frustrerad när man ser den.. Men rolig var den allt.

Iallafall ska jag precis ta mig lite frukost, men så här ser min dag ut i stort sett:

Äta frukost

Ut och jogga

Lägga mig i badet
bubbla, peela kroppen, lägga ansiktsmask osv

Käka mat

Chilla framför film

Antagligen ringa alla hundra gånger

Packa det sista

och klockan halv 7 åker vi till ARLANDA
10 går flyget och sen är vi på vår väg till Rhodos Stad shohowoo !




Hörs sen !



/Desirée

Kommentarer
Postat av: Madde

Fan dessan kan du fatta?? IKVÄLL DRAR VI ÅTHELVETE :D:D rhodos!!!!!!!!!!

2009-08-12 @ 12:31:24
Postat av: Anonym

Jag vet , jag är så EXCALTERAD ATT DET ÄR SJUUUUUUUUUUKT!!!! :D Det kommer bli den bästa veckan någonsin <3

2009-08-12 @ 13:45:40
URL: http://desireecarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om det kommer, det här blir ett minne förlivet, vilket jäkla vecka! MMWAAA NU TAGGAR VI!! :D

2009-08-12 @ 13:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0