Jorå jag hann minsann

Nu har jag varit ute och sprungit av mig lite, ska strax ta en kall dusch och sen lägga mig i badet!

Iallfall hittade jag denna bild på fröken Kim Kardashian som just har färgat sitt hår ljusare från att ha varit svarthårig i princip.
Me love säger jag bara, exakt den hårfärg jag vill ha, åhhh.
Jag som älskar att färga håret och har haft nästan alla färger.. Ja, jag har hunnit med att bara den här sommaren ha mörkblont hår, ljusblont, och fram tills igår kväll rakt av brunt.
Jo, jag hittade ett paket slingor hemma som mamma bara använt lite av så jag tänkte att varför inte, och det blev jätte bra!
Så nu har jag en början till bilden nedanför ungefär.
Ska lägga in en bild innan vi drar till Arlanda idag..

Kanske nästa mål alltså är att få som denna skönhet?



Förresten har jag kommit på en sak, att det faktiskt är lika bra att jag pillar med håret hemma än hos frisör, för tänk vad med pengar jag skulle lägga ner, jag blir ju inspirerad till att göra ny hårfärg hela tiden haha, och jag har faktiskt aldrig riktigt misslyckats heller. Ibland är man värd att vara lite självgod !

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0