ibland blir jag rädd för mig själv faktiskt




Känns som att jag inte har festat på länge.
Nog låter jag som en liten fjortis inne i mitt egna huvud..
Men i helgen blir det utgång för hela slanten!

Iallafall kom jag hem för ett tag sen. Jag och Lisa drog över till en gammal killkompis, Robin, som fyllde år. Vi åt god mat, spelade kubb och hade trevligt. Så min söndag blev faktiskt lyckad trots allt!

MEN, den är ju inte slut än. Och om inte Linnea kusin ringer snart så överväger jag om hon antingen dött lite halvt eller om hon bara inte är närvarande. Så isånafall blir det enbart gym med Linnéa, ja andra vill säga.

Nej, nu ska jag väl se mig omkring lite i väntan på en uppenbarelse maby.. !

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG FÖLJER MED :D Utgång - ja tack!

2009-08-23 @ 18:39:13
URL: http://kitlas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra det!! Parta igång skolan! :D

2009-08-23 @ 21:05:39
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0