Hejsan hoppsan lillebror

Tidig morgon är vad det är, usch jag har inte sovit ut ordentligt på.. ja jag minns faktiskt inte senast.
Men imorgon ska jag sova ut ordentligt!

Igår var faktiskt, tro det eller ej, jag och Linnéa på Grönalund. Och ohja, vi stack inte ut bland barnen, vi var lika excalterade som dom haha. Vi åkte karuseller, åt god lunch och hade det trevligt. En bra dag helt enkelt!
Hahaha



Hur som helst ska jag ta 9 bussen in till stan med Linnéa och uträtta ett ärende, och sen blir det kika lite.
Efter det blir det nog åka med Hanna och Natta hem till Liza i Enköping och hälsa på och ikväll ska jag leka med kusin vitamin aka Linnea Lager, jiha!

Och sen mina damer och herrar, blir det att P A C K A , imorn drar vi!
Om två dagar ligger vi nere på stranden med en drink i handen och njuter fullt ut, åååh!


Ska fixa mig smått sen kilar jag iväg, hörs

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0