En vecka att aldrig glömma

Hemma från en helt underbar vecka på Rhodos nu, tråkigt att lämna den helt underbara värmen men ändå skönt att vara tillbaka på hemmaplan.

Hur som helst så har jag ingen stor ork till att lägga upp bilderna just för tillfället eftersom jag är alldeles för trött, och dessutom så har mina vänner större delen av resan i bilder så jag väntar tills dom skickar över dom !

Det har iallafall varit en helt underbar resa med allt jag (och nog även dom andra) varit ute efter. Sol varje dag, och då menar jag inte ett ända moln på hela veckan, bra bargata med nice folk och goda shotar, bra hotell, bra shopping, gamla staden som lös upp på kvällen med fina restauranger, billig dricka (% alltså), skön pool och fint hav.
Det gillar vi!

Idag blev det ingen skola för mig, började egentligen igår. Men jag var tvungen att ta igen lite sömn. För att vara ärlig blev jag magsjuk aka spritförgiftad så jag spydde en hel natt/morgon där borta, så min mage är slut. DÅ kan jag säga att det är tur att man har bästa vänner som kan springa iväg och köpa isglass, cocacola och ge sånna där medlidsamma blickar till en, och så klart även en mamma som över telefon kan ge medlidsamma tips på hur man mår bättre. Typ att inte lägga sig i solen.. illa.

Hur som haver mår jag prima, men magen är slut och huvudet är trött, så skola blir det imorgon!

Nu blir det en tripp ut i det svenska sommar/höst vädret. Är det verkligen höst den 20 augusti?

Ut och tänka tillbaka på denna underbara vecka i Rhodos, som ska göras om snarast möjligt!

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: sandra

Ser fram emot att få se bilderna. PUSSS

2009-08-20 @ 22:35:08
URL: http://kitlas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom ligger uppe på facebook, ska precis lägga upp dom här med! ;) Måste ses snarast<3

2009-08-21 @ 16:24:53
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0