21 augusti

En onödig skoldag må jag säga att det var idag. Den ända lektionen som vi skulle ha blev inställd, jasså minsann sa vi och åkte hem igen. Tur att man hade hanna som körde så vi slapp ta bussen hem iallafall, hade ju varit lagom roligt.

Hur som helst, här är typ en 100 del av alla bilder från resan. Hoppas det ska smaka!


Första dagen i havet


Madde var glad att vara tillbaka!


Festen började lite smått


Lite lagom luriga till en början


Under oss bodde norsken Ronni. Som bidrog med en del roliga och en del mindre roliga läten under veckans gång.
Väldigt trevlig grabb det där!


Nathalie Linnéa och Madde var taggade


Tequila!


Jiihaaa


Partey


Vi kommer i från... Och vi kan dricka bira, och.. (8)


Put your hands up


Svenska blåbärsshotar, favorit!


Coola gubbdrinken


Elin och Linnéa med sina fina glas


Jag och Linnéa gled omkring i poolen


Babes


Ännu mera stek


Den här söta bilden på elin får avsluta resan.

En liten glimt av allt blev det iallafall! Fast fler bilder kommer i något annat inlägg.

Nu sitter jag iallafall och väntar på att mamma ska komma hem så familjen kan äta sushi, efterlängtat är det vill jag lova!



Sedan ska jag ta cykeln hem till Linnéa och pysa lite med den sköna kvinnan, kanske på hennes nya överkast hon köpt?
Nej vi är hetrosexuella båda två, men ibland låter det ju faktiskt inte bättre haha.

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0