Nytt inlägg, nytt inlägg, nytt inlägg.

Förstår inte ens varför jag skriver ens? jag skulle ju lägga ner bloggfan?
Jag som satt och sa att om man ändå inte sattsar på sin blogg så vad är det då för mening? haha ja. vad vet jag. Jag kanske inte menade det ändå.

Kom nyss hem från Hanna Snäckan Ekfäldt ja. Jag tog mig till fotbollsplanerna här i Bälinge och mötte upp henne och natta för lite boll. Bälinge trollen - Tärnsjö. Och självklart vann vi ju med 3-0 ;) tsss.


Och efter det har vi väl helt enkelt degat oss i hannas säng och struntpratat lite , skönt sådär. Fick hem min kamera också!  :)

Men nu sitter jag ändå här och skriver och pappa bjöd mig precis på ett glas cider . Tack och Bock typ.
Antingen ska jag nu gå upp och lägga mig i badet och bubbla eller ta en vanlig dusch. 
Jag tror jag tar en dusch, det är inte så invecklat. (va?). 

Haha justja, jag sjöng idag. Jag fick sjunga i adam och johans låt, rätt okej va den.
Visst sjunger jag och så, men jag har aldrig hört mig själv faktiskt, Scaaary! men blev nog helt okej, mjaa!

Just de, jag ska ringa elin också. Skulle ju ringa när jag kom hem, och nu är jag hemma så.

XOXO a la gossip girl . Byebye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0