mår man bättre av att få skriva av sig lite?

Hjälp. Senast jag skrev var liksom i Juli, jo men precis ett ganska bra tag sen.
Kändes bara som att man inte riktigt haft den tiden under sommaren..

Men så sitter jag här vid datorn nu och känner verkligen för att skriva av mig. Så då passar det väl otroligt bra att (bokstavligen) damma av den gamla bloggen och skriva några rader.

Skolan har börjat igen och det känns som där vi slutade, vilket på ett sett kan vara rätt skönt. Kan inte fråga mig varför faktiskt, det känns kul att umgås med tjejerna igen och vi har redan kommit på en galen idè till skolfotot haha.

Idag är det måndag och jag är tröttare än tröttast, ska snart dra mig iväg till gymmet och svettas lite. Skönt.
I helgen blev det jobb på lördagen och fest hos Natta/Linda . Linda fyllde hela 22 år och kvällen blev rätt lyckad, även fast mindre små tjafs och tårar dök upp här och var.
Söndags förmiddagen bestod av Idolrepriser och Pizza i soffan med resterande gäster från kvällen innan. Och sen blev det hem och slappa vidare
.

I nästan dom flesta bloggar jag läst så har bloggerskorna på senare tid skrivit liknande "just nu mår jag toppen, allt går bra och jag är nöjd och glad med allt ect." , och jag kan inte annat än att känna igen mig lite smått sådär.
Har det med dagarna, årstiden eller just detta år att göra? vet ej. Men jag känner på ett sätt att jag har kommit till den punkt då jag bara är, inte försöker trassla in mig så mycket i allt, det är bara onödigt. Alla har sina ner- och uppgångar och jag är där nånstans mittemellan. (det där lät nästan lite deprimerande) . Men jag känner att jag inte har något som direkt tynger mig och inget som direkt gör min dag för tillfället, men jag är nöjd med det. Jag ler ändå.
Kanske är det bara en tillfällighet av att inte bry mig för djupt om allt, eller också så ser jag bara ljusare på saker. Svårt sånt där. Jag vet vart mina vänner, familj ect står mig, och vad människors motsvarighet av känslor är tillbaka, det tror jag inte riktigt att jag vill veta för tillfället. Så länge jag vet vad jag känner för er är jag nöjd. Jag gillar er, mycket.

nu ska jag gå leende härifrån och sedan packa mig iväg till friskis med Mamma, Linnea och förhoppningsvis Madelene.
Sen ska jag bara vara, njuta och kanske göra mig en kopp te. (efter duschen förståss).
Sådär, nu har jag uttryckt mig några rader.

Så, Mår man bättre av att få skriva av sig lite?
I mitt fall, ja. Det känns otroligt skönt. Prova du med!





/ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0