Har blondiner mer kul?

ja, säg det. Dom frågade precis Scarlett Johanson det på tv , och hon kunde inte svara på det.
"Marilyn Monroe thought so". haha.

Jag blev hemma från skolan idag, igen. Men jag är helt hängig och har förbannat ont i magen, man undrar ju vad som är orsaken till det.. Men så blev det. Soffliggare idag igen.

På tvn är det Victorias Secret Special - What is sexy. Så ska nog dricka te och kolla på det. Eller också kan jag vara lite barnslig och kolla på Nu är det jul igen som också är på tv. Haha svårt det där, men jag vill ha tillbaka sommaren så det blir väl första alternativet.. eller också kanske det blir bättre om jag kollar på andra alternativet för att längta mer till vintern? förvirrad.

När var det senast sol ute egentligen? , typ en månad sen minst känns det som.
kan det bli 11:e oktober så jag får komma bort till värmen för ett tag.


Längtar något otroligt.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0