förvirrande?

Kan alla nån gång känna sig som en stor förvirrande klump?
Jag tror det.
det är en förvirrande värld vi lever i ibland..

Jag känner mig otroligt förvirrad just nu.
Visst kan man ha delade meningar om personer? Att man kan tycka en viss sak men ändå tycka en annan?
Jag tror det. Eller  nej, jag vet det.

Lika väl som att en person har en dålig och en bra sida. Så länge man kan se dessa två sidor så kan man även ha delade meningar.

Men alla klickar ju inte bara sådär. Alla går ju liksom inte alltid ihop.
Men man behöver inte klicka för att gå ihop. man kan liksom vara där iaf. Bara känna att det funkar ändå. Fast förståss, funkar det inte, så funkar det självklart inte.

Så kan jag känna ibland. Vissa klickar jag mer med, andra lite mindre. Men jag finns där för både mindre och mer ändå, för så länge jag trivs med det, gillar jag det, men jag ber absolut inte dig att tycka och göra detsamma som mig.
Alla är vi olika.

förvirrande va? jo jag vet. Det är jobbigt när det är så..

Jaga inte det dåliga, Jaga efter det bättre.

Jag ska försöka göra det nu, för jag vill inte vara förvirrad längre <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0