hata utlendsk text

Hola! jag och linnea tog oss tillbaka till internet caf'et minsann !

Her er det helt underbart (ursekta min fula skriv stil men den er ju ej som svenskans ) ,
vi har solat varje dag , vilket innerber riktigt lyckat veder och en lyckad vecka!

ferg har man vel fott men jag er den enda som har lyckats flagnat uhh :( !

so skont att bara ha fott slappnat av och legat po stranden och vid poolen kan jag sega, behovdes!

nej nu har jag inte monga minuter kvar att skriva men det kendes skont att fo skriva nogra fula rader iallafall haha,

Po sondag er vi tillbaka i bajs sverige, men endo skont for vi har ju saknat er vora flickor! (och pojke i linneas fall) ;) .

Ciao , och hoppas vedret blir bettre tills vi anlender hem!!

ññññññññ <- bara for att de e coolt och for att vi inte kan gora sonna i sverige moahaha

Kommentarer
Postat av: S

Trevlig helg!!!!!!

2008-05-23 @ 19:49:51
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0