ge mig sommarlov

Och nu så vill jag sjunga

Att sommaren är skön

Och träden är så fina

Och marken är så grön

Och blommorna är vackra

Och höet luktar gott

Och solen är så solig

Och vattnet är så vått

Och lilla fågeln flyger

I boet ut och in.

Och därför vill jag sjunga

Att sommaren är min.


Och jag vill också sjunga

Att fjärilar är bra

Och alla söta myggor

Dom vill jag också ha

Och jag är brun om bena

Precis som det ska va

Och därför vill jag sjunga

Att bruna ben är bra


Och jag har nya fräknar

Och prickigt sommarskinn

Och därför vill jag sjunga

Att sommaren är min.

<3



Kom hem från skolan nyss , fick skjuts med bror. Känns som att vi har jätte mycket kvar att göra innan vi äntligen kan få sommarlov. men det är väl meningen antar jag!
Hade tänkt tränat hela denna vecka men får se hur det blir. I helgen kommer jag antagligen bara äta, åker till släkten i Kungshamn. Ska bli kul, saknar ju dig vick :/ !
Skönt att komma bort lite känner jag.. 

Känslan av att bara få ligga och slappa och sola känns så otroligt långt borta. Fast där har jag helt fel, Jag och Liiinet drar ju  till Farmor Hansson i Espania nästa söndag , wiii! 

Ska bli  såå underbart <3
  

image142








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0