Dags för nedräkning - 4 dagar kvar

Jag minns hur jag satt för exakt 94 dagar sen och sa till linnea att "om 98 dagar åker viii!"
Yeah right, lite tidigt för att bli så himla förväntansfull.
Men nu är det enbart fyra små fjuttiga dagar kvar, och jag längtaaar!!
Inget är så underbart som att få åka utomlands och njuta med sin bästa vän!
kl 4 på lördag natt/morgon kommer vi släpa oss upp för att åka till Arlanda, ända gången jag lär njuta av att få gå upp så extremt tidigt haha.

Idag har jag fixat det sista i mitt rum , den nya garderoben har fyllts och den nya tv-bänken har piffats till lite, så jag är nöjd!
Utöver det har jag inte gjort så mycket idag, gick en stund på stan med linnea och sen gymade vi en timme cirka.

Kollade även nyss på finalen av TopModel , och jag blev väldigt glad och nöjd med att Saleisha tog hem segern, hon är Bra. 

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0