Dagens update

Godkväll, och snart god natt.
Sitter här i kussens lägenhet med hennes lilla syster Linnea Lager och katterna och har precis kollat på film,
Linnea agerar kattvakt denna natt så jag gjorde sällis.
Kollade nyss på Bring It On , nya filmen. Helt okej, men lite föör överdriven haha.


Vi ska strax gå till sängs så att jag kan ladda upp för Matte Nationella , fas 2 imorn. Jobbigt, men skönt att få det överstökat iaf!

Nu är det enbart sex ynka dagar kvar tills det bär av till Spanien och jag kan inte vara gladare! , och just därför råkade jag (fast bankkontot skriker nej,nej) köpa en gudomlig bikini idag. Vilken jag tror dom flesta tjejer kommer glida omkring i , i sommar. Iallafall dom som tar vägarna förbi Gina Tricot. Den är inte världens speciellaste men jag har ett bra tag nu längtat efter en bikini med större knytning på trosorna och äntligen fann jag denna, wii!

Denna bikini kostar ju enbart 79.00 kr del också, finnemang!



Dock fanns inte den bikinin med på hemsidan så detta är ett ungefär, och då större knytning på sidorna ;)


image145 image144

Natti natti !

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nämen en sån där har ju jag. Fast från förra året var den;)

2008-05-13 @ 18:02:02
URL: http://Nathalliiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0