9 timmar och 30 min (cirka)

är det kvar tills flyget bär av från Arlanda.
Vilket betyder att vi åker hemifrån Linnea vid 4,
vilket betyder att vi måste upp om 5 och en halv timme. hjääälp.
Jag är dö trött dessutom, sov en timme när jag kom hem från jobbet
för jag och Linnea har inte några planer på att gå och lägga oss!

Är så taggad på att dra iväg så det är inte sant, speciellt nu när man kollar ut på detta skit väder! usch.

Så nu blir det inge bloggande på en vecka dårå, om vi inte kommer åt en dator där borta vill säga! 

Nu ska jag iväg och riktigt njuta, och hoppas ni här hemma också gör det!


Ha en bra vecka ! <3 

Ciao sålänge! ;)



Kommentarer
Postat av: Nathalie

han ju inte säga hejdå till er töser:O & ingen mottagning verkar de ju finnes:O men hare bäst

2008-05-19 @ 23:31:07
URL: http://Nathalliiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0