3 dagar kvar

Japp, tre dagar kvar dårå!

Idag var skolan dryg och tråkig som vanligt..
Efter skolan drog jag och hanna hem till mig och tupplurade i soffan , sköntskönt.
Sen kom Ejlin och visade sin nypiercade tunga , ohh, ont. Så hanna och elin går nu omkring och gnisslar tänder medans jag är en aning avundsjuk men ändå glad att ha en naturlig tunga haha.

Just nu sitter jag här och gör inte mycket, ska nog snart börja packa lite smått, så jag slipper stressa.
Mormor står i köket och lagar mat, "vi klarar oss inte själva" , jorå men nån måste se till Phille lite emellanåt och det orkar inte jag och adam me. Mamma och pappa drog till Spanien i morse.
och jag är inte avundsjuk, lär väl vara för att jag själv kommer efter på söndag moahaha ;) .

Kvällen är ej planerad .
Imorn blir det tjejmiddag hos L.L , ska bli skoj! Synd bara att Johannas och hennes middag är lagda på samma dag :/ , men kanske ses efter då isf!
ikväll blir det väl antagligen lugnt, Har tre olika val känns det som.
          1: Att Elin kanske tittar förbi och vi drygar oss framför guitar hero. 
          2: att jag hänkar med snäck hem till natta och småfestar lite med folk och sen ser vart kvällen tar oss.
 Eller 3: att jag lägger mig i bubbelbadet med musik,peeling,anisktsmask ect. och chillar för mig själv.
 
Lutar åt lugnet .. men man vet aldrig med sånna här kvällar!


Nu ska jag äta, byee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0