1 dag kvar

wiiiiihoo, 1 dag kvar! :D

Igår hade jag en trevlig kväll.
Var på middag hemma hos min kära kusin som fyllt 18 år, vi åt grillspett och massa annat smått och gott!
Det var väldigt mysigt faktiskt. Alla hann väl komma in i dimman lagom tills dom flesta drog ner oss till krogen för ett försök. piinsamt tyckte jag , men hängde på haha.
Och nej, jag gav det ett försök och kom ej in, så drog därifrån med de resterande 17 åringarna ;P !
Vad vi gjorde har jag inte riktigt koll på, va i stan iaf och ringde Snäck och Natta och berättade att vi var på väg till dom, vilket vi inte var, och aldrig blev av heller haha.
Tog bussen hem till sängen halv 1 , skööönt.

Och vart ska jag nu?
Jo jobba!
just nu borde jag ringa och säga att jag blev jätte sjuk, men känslan av att ha lite extra pengar i fickan tar över, så jag får väl dra mig iaf. Får ha Spanien i huvudet!
+ att Malin och jag jobbar tillsammans idag, kul det iaf!

Jag är väldigt glad att jag hann med ett bad under gårdagen. Annars hade det aldrig blivit av.
Så skönt att peela kroppen, raka benen, måla naglarna och allt tillhörande.
Så nu är jag redo för en himla massa schteeek ;) !


image149

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0