trafikfara

Sitter i skolan just nu i skolan. Har svenska inne i datasalen, alla sitter och skriver på sin lilla insändare. 

Igår var jag och Hanna (snäckan) på Övningskörningskurs, i fyra timmar! Kill me kände jag. 
Det var otroligt långtråkigt, men nu har vi iallafall gjort det så nu äre bara att dra ut i trafiken... Så jag blir tvungen att varna alla er bilister, för jag är nämligen påväg! Ni har nu ungefär en månad kvar att njuta för sen kommer mitt kör tillstånd och då jävlar ;) moahaha. 
Dock är jag ett år för sent ute, skulle egentligen gjort det när jag fyllde 16.. men,men. Om 10 månader ska jag ha körkort har jag lovat mig själv! Lätt!


Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0