super sugen

Blev vi tjejer på att dra en max ikväll, och så blev fallet.
Spenderade lite tid hos linnea större delen av kvällen. Drack vin och snackade för det mesta allmän skit.
Därefter tyckte vi att kvällen skulle bli super med lite mat så vi drog oss till trettonåringarnas ghetto - MAX .

En väldigt nöjd och full mage sitter jag med här nu och tycker synd om mig själv för att jag ej kommer vilja visa mig i denna bedårande skönhet till bikini i sommar.
VILL HA!

image101

Fast visst är bikinin mest tilltalande pga av att kroppen bär upp den på rätt sätt?

Kommentarer
Postat av: Liza

ajabaja dessan. men ibland får man synda ;p

2008-03-27 @ 12:21:54
URL: http://lizalanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0