smoooooothie

Godmorgon, och då menar jag en god morgon. Solen skiner utanför fönstret och jag är på väldigt glatt humör !
Bredvid mig har jag en latte , för att bli lite piggare (tror inte det funkar) , och en smoothie.
Gjorde den faktiskt själv av , Apelsin,frystahallon , lite juice och lite yoghurt.
Brukar ha banan i också men så blev det ej.
Men jag måste säga att den blev riktigt god ändå! Mums!, testa själv ;) .

Imorse skulle klockan ringt kvar över 8 , dock vaknade jag av mig själv fem över så den behövde inte ringa. Anledningen till att jag är vaken vid denna tid är för att jag och linnea tar tåget kl 11 till stockholm. Känns kul med en liten dagstripp dit! behöver shoppa nu känner jag..
Tyvärr kunde inga av dom andra töserna hänga på, så vi ser fram emot att hitta på nåt kul ikväll ist! ;)

                                                         image102 

Ha en bra dag! / Dessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0