skärtorsdag med juice och latte

Godmorgon, sitter här otroligt trött men är ändå ganska glad eftersom det här är sista dagen innan lovet!
Sitter och försöker få i mig en stor latte samtidigt som jag heller i mig flera glas apelsinjuice, kan låta äckligt men jag tror iaf jag blir piggare av det haha

Idag ska jag ner på stan och uträtta lite ärenden åt kvinnan som fyller 18 imorn, nanana hemlis ;) .

Ikväll hoppas jag på en lugn kväll framför tvn, kanske med tjejerna. Och sen ska jag se fram emot en hel helg av fest och firande, ska bli skojskoj!


känns så skönt att det blir lov nu igen, jag har inte haft någon ork med någonting dom senaste tre veckorna och jag hoppas det blir ändring på det nu , ska sova länge varje dag nu på lovet, skööönt!


Nu är det dags för mig att ta på mig lite kläder (bangar inte på mjukisar) och sen blir det att kika igenom boken en sista gång inför provet och därefter skjuts med Adam till skolan, Ingen är mer tacksam än jag att pappa lånar ut bilen idag,


Trevlig dag!  

image90


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Önskar dej en riktigt underbar påsk!

2008-03-20 @ 07:33:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Annsingen

Jag hade tur att få hjälp med min blogg.Därför den är så fin. Har inte betalat en krona..

2008-03-20 @ 14:30:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0