piller och potatismos

Det tycker jag och Samantha att man ska börja med i skolan! Ist för fisk och potatismos (som vi fick idag) så tycker vi att varje elev ska få några piller Omega3 och potatismos ist, det vore bra! ;) haha fast nu är ju jag inte en av dom som hatar fisk så mycket att jag inte kan äta av den, som samantha tillexempel !
Och dessutom så äter jag (och även sam) omega3 tabletter iaf dagligen moahaha.


image86


Helgen har varit riktigt trevlig, det var på tiden! Även fast jag jobbade igår , den dagen jag hellst av allt ville sova, så har min helg varit bra!
Linnea är nog också väldigt nöjd med sin födelsedagshelg skulle jag tro!

Nu ska  jag äta lite, min mage skriker av hunger för vi fick , ja, fisk i skolan idag så.. TACK MATTANT!!!! (det är inte ditt fel,jag vet..)

Kommentarer
Postat av: natta

kika gärna in på min blogg där du kan läsa om allt mellan himmel och jord ! :)
ha det gött

2008-03-10 @ 16:19:48
URL: http://nathallies.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha , så skare va (H)

2008-03-11 @ 18:11:59
URL: http://samanthacohen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0