Påskafton

Tänk att det nyss var jul, och nu är det liksom påsk. Herre gudars!

Jag hade en trevlig dag igår. Vaknade runt nio tiden, alltså väldigt tidigt i mitt fall, och så följde jag med mamma och pappa till gränby för att handla .
Resten av dagen tog jag det väldigt lugnt, låg i badet ett tag och hade tankarna på en spring tur men här ute verkar det ju inte vilja sluta snöa, så det blev inget (och sen lider jag även symtomet  Lathet, haha) .
Runt sju tiden drog vi tjejer en liten snabb förfest hemma hos Johanna, och därefter tog vi oss vidare till Saras fest i Lurbo. En ganska trevlig fest faktiskt, träffade på ganska många bekanta ansikten!
runt fyra tiden somnade jag och malin skönt i hennes föräldrars säng. Men däremot vaknade jag inte lika skönt, pga min förbannade axel som jag snart kapar av, outhärdlig smärta! okej , så farligt är det inte, men ont gör det!

Har precis ätit en god påsk frukost hemma i mitt hus (malins kylskåp var rensat för att hennes föräldrar tagit med maten till stugan) och har även letat reda på mitt ägg.
Ska vara kvar i detta hus i ungefär en halvtimme till , sen skjutsar pappa mig vidare hem till elin så att jag kan hjälpa henne att förbereda för kvällen då alla tjejer kommer, ska bli jätte kul!

Att ta en dusch känns inte helt fel just nu, så Glad Påsk!

image96

Kommentarer
Postat av: malin

de var mig en sexig jävel!:D

2008-03-25 @ 19:43:33
URL: http://malinflummar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0