Lördag

Igår spenderade jag en väldigt trevlig dag med mina vänner. Jag slutade skolan runt 11 och sen åkte jag hanna och natta ner på stan och köpte present till linnea .
Runt kl halv 7 hämtade jag och mamma upp linnea och skulle "åka och hyra film" , moahaha , men mamma var tvungen att stanna till vid Dragon Palace och "hämta sin tröja hon hade glömt där" , så jag och linnea skulle in och hämta den, men väl inne sitter hela ligan med presenter och stora leenden. Hahaha så jävla kul å se linneas min ;) . Kvällen blev lyckad, vi bjöd henne på buffè och såklart presenter och sen fick hon babanasplit gratis..
Jätte mysig kväll med er tjejer! <3



Och ikväll blir det riktigt firande hemma hos födelsedags flickan , ska bli så skoj! taggad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0