jag vill också ha en dubbelsäng

Ligger här i elins säng och chillar som man säger. Hon har ju en fet dubbelsäng som jag älskar, de vill jag också ha. Men hon har även en pöjk som sover i den varannan dag och det har ju inte jag så kanske bäst att ha kvar min normalstora (i) huhu.

Igår hade elin tjejmidag , vilket var väldigt mysigt. Vi åt god middag med smarrig efterrätt och tog det lugnt. Det blev faktiskt lugnare än väntat, alla var så slitna sen i fredags så ingen orkade med nånting ..
Mot slutet av kvällen kollade vi på elins favvofilm "trollsommar"   från 1980, den va... ja, hon älskar den iaf , hon kunde även alla repliker haha . Joon och filip kom förbi också , så de va trevligt.

Här ligger jag nu somsagt och vi har precis ätit en god frukost, tillagade en ganska härlig smoothie.
Egentligen skulle jag åka in till stan och fika med linnea,sofie och camilla men eftersom det är röd dag så känns det lite surt att inte riktigt veta om cafèerna är öppna och jag är även så trött att huvudet värker, så jag orkar inte röra mig..
Nu ska vi slå på en film och dega vidare, jag kommer säkert somna.
bilder från gårdagen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0