Helg!

Veckan har gått otroligt fort, som vanligt! Så himla skönt med helg nu, och snart är det ju lov!
Igår efter skolan åkte jag och linnea in till stan och käkade och shoppade lite smått. jag köpte ett par nya cityshorts i svart, behövdes!
Sen följde hon med mig hem och hanna kom förbi, sedan gick vi hela vägen hem till linnea, väldigt skönt faktiskt! och lite senare kom Biggan och hämtade oss ;P ..

Nu sitter jag här, inte helt utvilad, men får sova längre imorn ist. Om ca en timme bär det av för jobb, har veeeerkligen ingen ork för det!! Och ikväll blir det mys hemma hos malin med lite folk , och sen får vi se vart kvällen tar oss.


Dessutom ska jag klippa mig och färga håret nu i veckan, Ska bara toppa mig lite och göra håret ljusare ( !!!) .

I sommar ska jag ha en färg i denna nyans har jag bestämt ;)



Kommentarer
Postat av: sandra

jag har fått hjälp! :)

2008-03-16 @ 14:24:26
URL: http://sandrahelenas.blogg.se
Postat av: sandra

jag har fått hjälp! :)

2008-03-16 @ 14:24:46
URL: http://sandrahelenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0