helg sammanfattning

Har inte haft ork att skriva så mycket nu i veckan. Har haft nackspärr dessutom,, ajabaja!

Igår var jag inte i skolan pga ja, nackspärr, så jag blev hemma och pluggade ist.
Däremot gick det över fram åt kvällskvisten så jag,linnea och johanna bestämde oss för att ta oss hem till Emil på 18 års fest! Väl där va det riktigt kul faktiskt, träffade många trevliga människor!
Runt halv 3 tiden var jag hemma i min säng igen och sex timmar senare steg jag upp för att duscha och dra vidare till jobbet, blev en jobbig jobbdag.

Nyss kom jag hem från mården dit jag,lager och ada tog oss för att se sista delfinalen av m-festivalen (sög) och film tittande.
Nu ska jag gå till sängs och ladda upp för ännu en dag av jobb!

Btw, köpte jag en skinnjacka idag haha, kunde inte låta bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0