En vanlig dag i Sveriges fjärde största stad

och en bit längre ut på landet..

Sitter här med datan i knät. Egentligen, en vanlig måndag som denna, skulle jag stå och vänta på bussen ifrån stan nu, men eftersom att min kära svenska lärare Anna var sjuk så slutade vi tidigare. Och jag kan inte göra mer än att tacka gud för att förkylningar finns, och är till nytta för vissa ;) .

Har precis gjort mig en behövande latte och stirrar imellanåt ut genom fönstret och drar en djup suck..  
Och jag blir varken besviken eller förvånad. Det är ju som en vanlig dag tydligen ska vara i mars, grå och regning. Eller i detta fall snöig..

Jag hade planerat att jag skulle kunna gå med solbrillor ute idag, och slippa frysa. Och jag hade även planerat att jag skulle dra ut och springa.. vilket jag tänker göra , om det slutar snöa!!!!
annars får jag försöka ta med mig mamma eller någon väninna till friskis eller gå upp och köra rodmaskinen, som är riktigt uttråkande.

Nej, tacka vet jag sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0