desperat känsla

Mina vanliga tisdagar i skolan brukar se ut såhär: 

09.50 - 10.40  Turismkunskap
10.55 - 12.05  Matte
12.05 - 13.00  Lunch
13.00 - 14.00  Gympa


Men Ídag blev min matte inställd på grund av min matte och även svenska lärare (förra inlägget) är sjuk , vilket hade betytt att jag skulle åkt till skolan och medverkat  på turismen och sedan åkt hem för att jag har för ont i axeln för att vara med på gympan. Och jag kan tänka mig att inte många av töserna stannar! 
Kändes ju inte helt värt... Så jag tog min tisdag ledigt ist !

Fast jag börjar känna mig något depserat av att göra något nu, trögt attt bara ligga och dega en hel dag..

Snöat har det gjort ungefär hela morgonen nu, och jag väntar på min springrunda, om den nu blir av.. den blev av igår faktiskt ,otroligt nog! Blåsigt, men skönt.

Mamma är påväg hem från jobbet, och jag har precis satt  på kaffe åt henne, hon ska nämligen iväg på begravning för (säger man för?) hennes moster som tragiskt nog gått bort :/ .

Just nu blickar jag fram åt lovet som kommer med stormsteg, det var nyss lov ju! Känns himla skönt!
som lovet ser planerat ut än så länge, så har jag hunnit med att pricka in några förväntansfulla fester denna helg och nästa. Elin fyller 18 nu på fredag, så på lördag blir det firande hemma hos henne, ska bli mysigt!
Nästa helg firar tvillingarna deras 18 årsdag, så då blir det stor fest, ska bli riktigt roligt !

Nu ska jag gå och lägga mig i badet och tänka på Espania - 61 dagar kvar <3

och sakna sommaren lite mer än vanligt..

image89


Kommentarer
Postat av: Anonym

och imorrn har vi inte heller någon matte eller svenska ! wiii

2008-03-18 @ 14:42:54
URL: http://samanthacohen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0