Dags för en runda i city

Godmorgon!
Egentligen hade jag känt det som skönt att åka in till friskis och köra tolvpasset, det var iaf väldigt skönt igår.
Men, jag kände mig för trött för att gå upp ur sängen när linnea ringde och väckte mig, glad som hon var, så ungefär nu vaknade jag. 
Idag har vi tänkt att spendera lite tid på stan, kanske gå och fika på kära 018, Mysigt!
Har inte varit på nere i city och verkligen varit där på cirkus en vecka ungefär, inte likt mig haha

Igår hade jag en mysig hemmakväll med Madelene och Linnea , dock var båda filmerna vi hyrde riktigt meningslösa.. lite synd

Det har blivit väldigt lungt i ett par dagar nu så det känns dags att hitta på något, frågan är bara vad?
Fest lockar mig lite halvt sådär, men vi får helt enkelt se vad som behagar damerna fram emot kvällen!

image98

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0