bara lite allmänt

Jag och Malin konverserar som vanligt på msn,


||Maliin|| <33333333 säger:

aa sov så sött, dröm inte för mkt om mig bara, blir så svårt för dig att sova då


- Dεsirεε , säger:

jotack sova kan jag nog göra ändå, frågan är bara om jag kanske måste lägga en handuk i sängen , kissar lätt på mig vid behagliga drömmar!

- Dεsirεε , säger:

vi kan ju alltid höras imorn om vi har lust att veta av varandra! vore ju kul att dra en frullesallad och lite andra avenyn om så behagar damen?


||Maliin|| <33333333 säger:

jo men låter ju allatiders, fast ja har en jävla träning mitt i helvetet oxå.,men får se vart dagen tar oss


- Dεsirεε , säger:

haha jaa vi får la se , KYSS på rump


||Maliin|| <33333333 säger:

smek i naveln


- Dεsirεε , säger:

slick slick


||Maliin|| <33333333 säger:

pulllipull


Hon är inte allt för full i tjäften den där malin, du är ju en aning bortom denna galax.  But you´ve got something!



Kommentarer
Postat av: Malin

tycker att du är rätt härlig i munnen du me ;D

2008-03-26 @ 17:29:28
URL: http://malinflummar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0