Victorias Secret

Halloj. Kom just hem från elin, sov där i natt. Kvällen hos hennes kompis Ferhat var jätte kul faktiskt haha . Krisse och Hoffen kollade förbi också :) .
Kom hem runt kl 2 , la oss i hennes stora säng och ringde lite folk och sen somnade vi.
Hela morgonen gick åt att leta reda på min urladdade mobil som jag visste att jag hade lagt i elins säng när vi skulle sova.
Jag började tillochmed kolla på mobiler på internet för jag verkligen trodde den var borta.
Men,, Elin hittade den på hennes sminkbord (i), jag tror jag börjar bli senil !

Om ett tag ska jag åka hem till linnea, käka tacos och kolla på Victorias Secret Show! äntligen något bra på tv!

"dags för en dusch, inte lukta usch, stå högst i kurs" (8)
Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0