söndag

godkväll. Sitter här och dricker lite te, ska snart gå och lägga mig. Hela helgen har varit galen.
i fredags skulle jag hem till linnea och ta det lugnt och kolla på tv, men när jag väl kommer dit har hon dragit dit alla töser och dukat middag och köpt presenter, vilken överraskning! såå gulliga ni är flickor <3!
I lördags gick jag och linnea upp tidigt för att gå på en smycke kurs, hur man gör egna smycken, det var skoj!
sen gick vi på stan ett tag och efter det drog jag hem till elin och fixade lite inför kvällen. festen var faktiskt väldigt rolig, kom hem till linda kl halv 7 imorse, så har bara sovit 3 timmar..
skolan imorn låter inte så lockande men jag blir ju tvungen att gå upp. ska förbi Unico imorn också och säga att jag kan jobba på lördag!

nu ska jag gå och sova, GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0