mjukisar,tv och marängsvisch

Nu är det helg igen, skönt! Det har varit en väldigt lugn dag,
och efter skolan mös jag med sofia och linnea ett par timmar inne på 018, favoritfik! 
Om cirka 5 minuter kommer malin ringa på dörren och dra med mig ut i det kalla på en promenix, hon vet att jag är lat och blir tveksam när hon vill ut och gå, men hon vet även att jag bli tacksam när hon väl gör det,
så tack Malin!<3
Senare ska jag hem till Elin och ha filmmaraton. vilka filmer det blir får vi se , men jag känner för att se nästan alla olika kategorier!  Det blir även marängsvisch och massa gottigotti.

Resten av helgen har jag faktiskt inget planerat än så länge. Vi får se hur det slutar!

Dagens tummenupp:          



Nu ska jag kila, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0