en helt alldeles vanlig torsdagskväll

godafton!
idag är det torsdag, imorn fredag och sedan HELG!
skoldagen flöt på precis som vanligt (nästan lite för vanligt) , fika blev det med brudarna runt 3 tiden och runt halv 5 var jag hemma igen, då jag tog en sväng förbi axelssons och tittade på tv till ca kl halv 6 (i)
har precis tagit en lång promenix med mamma vilket var väldigt uppfriskande faktiskt!
ska precis ta en kopp grönt te med citronsmak och sen dra vidare till duschen..
Imorgon åker jag till skolan runt halv 8, kommer ner på stan till kl 4, träffar tjejerna, handlar lite och runt kl 6-7 kommer jag hem, antingen själv eller med L . Blir lugnt för jag ska nämligen jobba på lördag!
Kom även på att jag ska "pimpa" min fula mobil imorgon! ska köpa lite blingbling mm. (kom bara ihåg att jag gör det med ironi!)
Bild kommer väl i nästa inlägg skulle jag tro!

Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0