31: a Januari

Hejhopp, satt mig precis här vi datan och tänkte skriva några rader.
Idag hade jag prov, matte för att vara exakt, och det gick väl helt okej. Men sista delen är imorn och då är det bara Mvg delar, kuuuuuul att jag inte är ett snille!
Efter skolan drog jag med hanna och solade, och efter det tog vi en timme inne på friskis. Blev inte så mycket träning men det var skönt.
För tillfället är huset ganska fullt för det är nämligen Adams dag idag, han fyller 19 år (HJÄLP) så ätit har man ju gjort!
Fast ingen tårta , det blev semlor ist haha .

Så, Grattis brorsan på 19årsdagen ! och även kusin Victoria som fyller 17 år idag! ;)

  


Puss och Kram!      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0