2oo8

Nu är det nytt år, alltså nya möjligheter och äventyr!

mellandags shoppingen flöt på rätt okej. Även fast man fick klämmas fast och fajtas bland alla människor hittade jag ändå ett och annat. Bästa köpet var mina nya stövlar, wiiiiiih!
Nyårsafton blev inte riktigt som planerat.. Först blev det en sväng till mormor och morfar. Mormor har turen (oturen?) att fylla år på nyår, och i detta fall 70 år. Så det blev tårta och god mat med hela släkten.
Fast jag och adam var otrevliga och drog efter nån timme. Så jag blev avsläppt hos elin där det blev förfest med tjejerna, Det var kul! Därefter drog vi oss vidare till Marcus där det blev fest. Väl där blev allt K A O S.
allt ifrån att man tappade sitt söta champanje glas och saker blev snodda till att nån annan blev dumpad och en tredjes kille var otrogen någon annanstans i upplandslän (om ens det) .
Hur som helst så drabbades inte jag av något sådant men mina närmaste gjorde och klart så tusen blir man jätte ledsen, så ja, kaos är rätt ord.
Men utöver allt som hände så hade vi nog en helt okej kväll..

och därför, som plåster på såren, vill jag ha en hemma kväll/fest med alla tjejerna när jag fyller år (vilket äger rum om 6 dagar!) , om jag får för m och p förstås?

Nu ska jag gå och spruta lite parfym och sedan ta bussen med linnea in till stan.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: Liza

Bjuder du mig sötnos?:)

2008-01-04 @ 15:24:52
URL: http://lizalanzen.blogg.se
Postat av: Anonym

absolut raring! om det nu blir något vill säga .. :/ Men klart du får komma sötnöt!

2008-01-05 @ 18:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0