Valentines day

Idag är det allahjärtansdag, min dag har varit riktigt mysig faktiskt!
Fast inte riktigt lika mysig som den här dagen ska vara egentligen.. Jag har fått firat med mina nära och kära vänner !

Och mina föräldrar var otroliga charmörer idag, speciellt pappa.  Champange,choklad och trisslott (självklart utan vinst) men ändå , mamma fick även en större flaska champagne! undrar varför? haha nerå ska inte klaga! förresten jag fick söta underkläder av mamma. tack till er <3
Linnea följde även med hem till mig efter stan medans hon väntade på att hennes hjärtegull skulle hämta upp henne, hon hade köpt choklad och en söt liten, eller ganska stor, ros till Mr. M !
    

Hoppas ni alla turturduvor har en mysig dag/kväll också!

PussochKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0