Söndag = caffelatte,myskläder och matteplugg

Jag är trött trött trött,, Kom nyss hem, mamma och pappa hämtade mig hos Linnea där jag spenderade min natt.
Gårdagen började med att marcus och linnea hämtade upp mig vid tio tiden, sen drog vi oss till vattholma där två av mackans vänner väntade, och efter det åkte vi till Arlanda där vi tog en sista minuten.. Närå, så gött va det inte haha, utan ist svängde vi in till en motorcross bana ! Marcus ville att linnea skulle följa med och kolla när han tränade och hon ville inte sitta där själv (vilket jag verkligen förstår) så jag följde med.
Vi kom hem vid 5 tiden, och runt halv 8 tiden drog jag hem till linnea och väntade på samtal från dom andra tjejerna.
Men det resulterade i att vi tog bussen runt 9 in till stan, mötte upp Natta,Hanna och Liza och sen träffade Jocke och gänget som körde oss vidare till en fest i Ramsta.
Runt halv 1 tiden drog vi oss tillbaka till stan och sedan åkte vi belåtna hem och sov.
Kvällen blev helt okej ändå. Träffade en barndomskompis jag inte sett på TIO år! ;P .


Den här dagen ska gå åt till att duscha,dra på mig mjukisarna och sedan försöka plugga matte , kuljul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0