kl 15:15

Igår kom Lager hem till mig och kollade på melodifestivalen. Herregud, vad var det för något? Ett stort skämt om jag får säga min mening. Men jag kollade glatt iaf för jag tyckte sötnosen Björn Gustavsson va helt klockren haha!
efter melo-festivalen drog vi hem till Cilla och Madde som hade bjudit hem lite folk, vilket var väldigt mysigt.

Nu sitter jag i elins säng med datorn i knät medans hon sminkar sig lite smått. Ska om ett par timmar åka till musikenshus och kolla på adrian och hans band som ska tävla i en musik tävling, ska bli spännande!

Sitter även med tårar i ögonen och kollar på trailern av filmen The Notebook, varför kan det inte vara sådär i verkligheten? världens bästa film..


image74


Kommentarer
Postat av: Elut

DU, jag, min säng,mjuka täcken, massa gott och "The notebook", vad säger du Bojjan? känner du något slags intresse eller frestelse utav detta? höhö. Älskardig

2008-02-12 @ 23:54:25
URL: http://elinjosefssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0