februari slask

idag är en sån där typisk vinter/vår slask dag,, vädret är grått , det är slaskigt och även halt på vissa ställen. Det är sånna här dagar som jag smsar linnea och skriver att jag snart går ner i vinter depression och även en sån här dag det verkligen inte, över några omständigheter går att se någorlunda okej ut. Så depp kommer jag vara fram tills det blir riktigt ritktigt vår..

Idag träffade jag Sofia&Sofie vilket var väldigt mysigt, men tjejer nu är det skärpning! vi måste börja ses mera! men vi är som vi säger, för lata..  så nu får vi rycka upp oss! ;)

Just för tillfället ligger jag i soffan med datorn i knät medans tvn med E! chanel  "True Hollywood Story - Michael Jackson" står på. Jag ligger även och deppar över att mamma hann iväg till friskis en kvart innan jag kom hem, och jag orkar verkligen inte ta bussen..
Elin ringde precis och sa att hon är lika depp själv..

Jaja, det är bara att blicka framåt!

image70



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0