bra dag!

Min dag började,som alla andra dagar, med skola kl 9.
Hade bara svenska och engelska , matten blev inställd pga att vi skulle gå omkring och få info om våra individuella val. Det har varit riktigt svårt att veta vad jag ska välja men nu har jag bestämt mig för: Matte B (50p) och Psykologi A (50p) i tvåan, och : Engelska C (100p) och Expo (100p) i trean. = 300 p ;) ! funderade starkt på instrument&sång kursen men känns som att psykologi ger liiite mer..

Iaf, efter skolan gick jag en sväng på stan med sam och senare kom mamma ner och hjälpte mig att hitta en vårjacka. Eller ja, hittade den gjorde vi inte förns efter hela fem timmar, men bättre sent än aldrig.
egentligen hade jag bestämt mig för en svart skinnjacka, MEN min kära mor fick mig att inse att jag passar bättre i kappa.. och jag är rätt nöjd!
jag köpte också två tunikor och annat smått&gott, fast mitt bästa köp för dagen var faktiskt min röda plånbok som jag köpte inne på Wedins, eller Acces..blabla vad det nu bytt till..
Dessutom fick vi tid till en god latte inne på 018, lovley!


  en i liknande stil.     

Nu ska jag duuuuscha

Kommentarer
Postat av: emma

snygg plånbok

2008-02-27 @ 22:27:41
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: Sanna

fina bilder

2008-02-27 @ 22:32:59
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Elut

Uuuuuh, Dessan är på Hugget! Får komma över och kika på det du har shoppat sen ;) Puss gumman

2008-02-28 @ 17:31:54
URL: http://elinjosefssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0