vi går mot ljusare tider, and I like it!

Riiiktigt skönt nu va, dom här senaste dagarna har varit så himla bra, jag är precis lika trött som alltid (om inte mer) , har lika mycket ork och allt är som vanligt, men detta väder gör att hela ens dag faktiskt blir toppen.
Denna vecka i skolan har vi Projektvecka då vi bara ska ägna oss åt att spela in film om hur vi svenskar är, för i maj kommer massa italienare,spanjorer,tyskar,norskar m.fl.
Hoppas italienarna är lika snygga som alltid ;) !
Denna dag har varit superduper. Vi i klassen åkte ner till stan vid tio tiden för att med våra grupper gå omkring och intervjua folk, min grupp stod inne i forum och det var.. intressant!
Vid 1 tiden samlades vi tjejer igen och gick gemensamt och tog en lunch på cupido, det var mysigt och salladen var juvlig as usual.
Efter det åkte vi faktiskt hem, så det var skönt. jag och hanna drog hem till mig och satt oss på altanen och solade, det var väldigt varmt och skönt otroligt nog! Efter det hann vi slumra på soffan ett tag innan vi pallrade oss iväg till bussen och mot friskis. Tror inte jag har gått på detta pass förut faktiskt men det var riktigt skönt!
Konstigt nog var jag väldigt pigg när jag kom hem så jag gick ut på en liten powerwalk, inte likt mig, men jag tänker inte klaga på förbättringar!

Nu är klockan runt halv nio vilket betyder att om ungefär en halvtimma kommer jag sitta fast klistrad i soffan och zappa mellan Top Model och Greys.
Därefter har jag faktiskt lovat mig själv att gå och lägga mig, jag somnade nämligen i bilen påväg till skolan idag..suck.

Det var väl allt antar jag, imorgon ser jag fram mot en föroppningsvis lika skön dag som denna,
Våren är ju hääär! <3

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0