Sunshine på Malins 17 års dag

Idag var det soool, jätte mysigt!

Min kära vän sen 11 år tillbaka fyller år idag, ett år kvar och sen blir det krog dax älsk !
Grattis till dig <3333

image117

Hade matteprov idag, vilket gick helt okej, G och jag blir nöjd isf!
efter skolan träffade jag lite vänner vid bryggan , satt där ett tag och sen drog vi oss till friskis.
Hade tänkt att köra halv 4 passet, men vi misstog oss och märkte att det var Start gympa, och nog är vi ändå liite bättre än så haha så vi gick in på gymmet ist. Och efter det tog vi medelpasset halv 5.
Hann precis komma innanför dörren då hanna bad mig komma till grusplan och kolla boll med henne, så jag slängde mig in i duschen och käkade lite snabbt och drog iväg.
Såå , nu sitter jag här och kan knappt skriva för fingrarna är så j*vla frusna, Uuuuh.

Om ca en halvtimma är det topmodel och efter det "om start" för Sex And The City, filmen kommer ju ut i sommar, wii! Blir gött det!
Och imorn blir det till att gå upp och ladda inför nationella i engelska, inte lika gött direkt.


Men man kan ju inte göra mer än sitt bästa!

                                                                          image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0