suck suck

Idag snöade det, jippi! trodde att snön hade slutat nu, men nej.

Sitter här med datorn i knät och sneglar lite på tv , som vanligt har jag E! Channel på , alltid något man kan titta på haha.
Kom faktiskt hem nyss, gick hem lite tidigare, tyvärr känner jag mig heeelt off, gör ont i hela kroppen , inte roligt alls.
Behöver plugga lite också. Har prov i Administration på fredag, blää!
Hade även tänkt träna idag, men vet ej hur det blir med det.. Mamma tyckte jag skulle vila, och jag får väl kanske ta och lyssna på henne :P

Nu hade jag tänkt ta en liten tupplur innan allt pluggande, måste vila upp mig lite!



                                   image110

                                                                      God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0