oooooups

själv har man fått gått omkring i flera timmar på stan bärandes på en stor Oups påse idag. Blickarna fick mig att känna mig som en vandrande reklamskylt!

Malin blev lite smått generad när hon fick sin söta present från oss, men hon är nog väldigt glad innerst inne, de märktes ;)
Kom nyss hem, vi var ett par tjejer hemma hos Määälin, åt god mat och mös ordentligt! Blev inget drickande för någon faktiskt, vilket vissa hade tänkt, för själv ska jag jobba imorn och dom andra pallade inte.
Men jag känner att jag snart måste festa lite, har varit väldigt lugnt nu ett tag, måste bli piggare och få igång party suget!  
Och snart är det ju lillelins party, hög förväntning!

klockan är bara elva men jag är nog ändå (även fast jag skäms lite) tvungen att säga GOD NATT!
så lång blev min helg, men sömn är viktigt i mitt fall just nu, min största fokus för tillfället är att hitta rätt sömn vanor så att jag börjar bli pigg igen, är trött dagarna i ända, riktigt surt om du frågar mig! aja, ointressantare kan det nog inte bli ;)

så vi hörs, God natt då somsagt! 

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA vadå lill-elin? ;D är det jag eller?

Pööööössss

2008-04-13 @ 15:17:07
URL: http://elinjosefssons.blogg.se
Postat av: Anonym

Jajamen, det är du! Hittar på lite namn si och så, finns ju en Ful-elin också vet du ;D

2008-04-15 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0