Måndag

hej, skriver bara ett kort litet inlägg innan jag drar på träning,

Idag vaknade jag upp med axelvärk, den värsta också ,fyyyfaan :/ , blev hemma fram till klockan halv 11 då jag tog bussen in till Svartbäckens vårdcentral och mötte upp mamma, hon hade fått en snabb tid åt mig, allt gick bra
och efter det bestämde vi oss för att gå in till stan och käka lunch, blev en sallad på älskade Cupido!
Hann med och handla lite också, tights för min del, behövdes kan jag säga!

Jag kom hem runt 3 tiden och nu har jag precis tagit på mig träningskläder och ska iväg till friskis med linnea,
Måste nog iväg till bussen nu så jag inte missarn ;) !


Ciao

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0