Lörrrrdag

Godmorgon, här sitter jag tidigt som vanligt, jag som skulle sova ut?! Jag kan bara inte, jätte jobbigt ..
Men idag gör det inte så jätte mycket , vi ska ändå iväg rätt tidigt.

Igår drog jag och tjejerna ett pass på friskis, riktigt skönt! Och framåt kvällen träffades vi hemma hos hanna och bara chillade, som man säger ;) .
Idag därimot ska vi iväg och ta en heldag på stan, för en gångskull. Brukar ju bara bli en snabbis annars.
Och förmodligen blir det nog en uteservering också, kanske vid 018, såå härligt!
Jag såg även igår att dom har börjat med uteservering på Unico, så nu kommer det bli lite roligare att jobba där, när man får lite friskluft emellanåt också!

Vad ska jag käka till frukost? Har förätit mig på havregrynsgröt hela veckan, så är inte så sugen på de nu haha,
Men nåt hittar jag nog. Kanske kan sätta mig ute på altan?

Åhhhh vad solen gör en glad!!

                                        image108

Kommentarer
Postat av: Elut

Havregrynsgröt är nice och du likaså ;D hihi
pöööössssssas

2008-04-05 @ 13:00:00
URL: http://elinjosefssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0